w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020, poddziałania 3.3.3 Go to Brand
Cele i planowane efekty projektu:
Celem projektu jest promocja gamy okien i drzwi z PCV i aluminium marki KOMSTA na rynkach zagranicznych poprzez udział w Programie promocji branży budowy i wykańczania budowli. Realizacja projektu przyczyni się do intensyfikacji działalności eksportowej przedsiębiorstwa oraz budowy rozpoznawalności marki i kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy na arenie międzynarodowej.
Wartość projektu: 574 400.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 344 640.00 PLN
Projekt realizowany w okresie 01.01.2020 r. – 30.11.2023 r.
Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać pod adresem e-mail/telefonem:
Projekt jest dofinansowany ze środków FUNDUSZU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH w ramach programu dofinansowania płatników składek w ramach prewencji wypadkowej.
Projekt dotyczący utrzymania zdolności do pracy przez cały okres aktywności zawodowej.
DOFINANSOWANIE: 57 968,00 PLN
CAŁKOWITA WARTOŚĆ: 89 080,00 PLN
Głównym celem projektu jest poprawa stanu bezpieczeństwa i higieny pracy osób zatrudnionych w firmie KOMSTA OKNA I DRZWI SPÓŁKA AKCYJNA. Dzięki realizacji inwestycji i zagwarantowaniu w jej efekcie odpowiednich warunków pracy możliwy będzie spadek obciążenia dynamicznego układu mięśniowo-szkieletowego na stanowisku magazyniera oraz redukcja ryzyka upadku z wysokości i zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom podczas wykonywania prac montażowych.
DATA PODPISANIA UMOWY: wrzesień 2023.