Jesteś dystrybutorem lub prowadzisz salon? A może planujesz nowy punkt sprzedaży? Wspieramy naszych partnerów w drodze do sukcesu, dbając o to, co najważniejsze – zaufanie. Dołącz do nas!
Problem słowami klienta
Powtarzające się problemy ze sposobem rozpatrywania reklamacji przez producenta.
Nasza odpowiedź
Zaufanie jest kluczowe w naszej współpracy. Wierzymy w długotrwałe relacje, dlatego nie unikamy problemów i nie zasłaniamy się drobnym drukiem – nasze zasady są jasne. Masz dedykowanego opiekuna handlowego z Twojego regionu, do którego możesz się zwrócić w razie problemów. Twój opiekun pomoże w zgłaszaniu reklamacji, a nasz serwis mobilny dokona napraw bezpośrednio u Twojego klienta po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Problem słowami klienta
Zdarzają się okresy w roku, w którym producenci nie dotrzymują zadeklarowanych terminów realizacji, co sprawia że mamy problemy z naszymi klientami.
Nasza odpowiedź
Wiemy, że część zamówień może się opóźniać z przyczyn niezależnych od producenta. My jednak robimy wszystko, aby nasze dostawy były realizowane zgodnie z umówionym terminem. 96% naszych dostaw jest realizowanych na czas, co stanowi nasz wyróżnik.
Problem słowami klienta
Mamy częste problemy z dostawami: brak wózków, niesłowność w terminie realizacji, brak informacji o niekompletnej dostawie.
Nasza odpowiedź
Wielu producentów okien i drzwi nie dysponuje własną flotą transportową lub nie oferuje dostawy bezpośrednio na budowę klienta. My natomiast możemy dostarczyć zamówienie Twojego klienta własnym transportem, bezpośrednio na wskazany adres, z opcją rozładunku. To zapewnia Ci dużą elastyczność, eliminuje problemy związane z przeładunkiem, a co za tym idzie, minimalizuje ryzyko uszkodzenia okien.
Problem słowami klienta
Często jest tak, że pojawiają się problemy z użytkowaniem okien i drzwi, które zostały źle zaprojektowane czy w sposób niezgodny z technologią lub wytycznymi systemodawcy. To generuje później mnóstwo problemów z niezadowoleniem moich klientów, a gwarancja tego nie obejmuje.
Nasza odpowiedź
Często problemy z użytkowaniem okien i drzwi wynikają z ich złego zaprojektowania, a wielu producentów ignoruje ten fakt, skupiając się wyłącznie na sprzedaży. Nawet jeśli produkt jest na gwarancji, może to powodować stres i negatywne doświadczenia klientów. My weryfikujemy poprawność konstrukcji i informujemy Cię o potencjalnych problemach, proponując odpowiednie rozwiązania. To zapewnia Ci spokój, mniej reklamacji i lepsze opinie od Twoich klientów.
Problem słowami klientaZdarza się, że w przypadku pilnej potrzeby uzyskania informacji od działu logistyki czy reklamacji nie można się do tego działu dodzwonić i brak informacji o tym kiedy otrzyma się odpowiedź.
Nasza odpowiedź
Rozumiemy, jak ważna jest szybka reakcja na pilne potrzeby. Dlatego, w naszej firmie zawsze możesz liczyć na dedykowanego opiekuna handlowego z Twojego regionu, który jest dostępny, aby pomóc w każdej sytuacji.
Pracujemy z najlepszymi